Tvätt och flytt tankar

Igår kväll var vi till lägenheten dit vi ska flytta om två veckor och ställde dig två små byråer som vi har fått av Sanna och Claes. Sen gick vi och hälsade på Cecilia och Mikael som flyttade förra veckan och har fått det mesta i ordning nu. Det kändes lite konstigt ikväll när jag skulle boka tid i tvättstugan för då insåg jag att det bara blir att tvättar en gång till innan jag tvättar i tvättstugan på Lindevägen där vi faktisk bokade en tid till tisdag den 24. Vi ska sätta igång att gå igenom skåp och lådor och se vad dom ska med och vadsom kan slängas eller skänkas bort. Men inte i morgon kväll för då ska jag på sommaravslutning på jobbet. Det blir något hemligt som chefen har planerat. Lite spännande att inte veta men det blir säkert kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0