Nattligt samtal

Lite trött.... Det har varit en intensiv dag. På jobbet har jag städat, skurat och burit möbler och diverse saker in till de nya lokalerna som vi ska jobba i. 
Efter jobbet så blev det ett snabbt inköp av bröd och mjölk på Willys  och lite sushi innan det var dags att gå till  frissan. Fin i håret tog jag sen T banan till Kärrtorp för kvällen övning med teaterkören. 
Nu ska jag gå till sängs för att förhoppningsvis sova hela natten vilket jag inte gjorde föregående natt. Efter att ha legat vaken i ca en timme beslöt jag mig för att gå upp och sätta mig att läsa en stund. Då märkte jag att Pär inte heller kunde sova så då kröp jag upp i hans säng och så satt vi och pratade  tills vi blev sömniga igen. Det var mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0