Ombytligt väder

När jag kom från jobbet idag så var jag så trött troligen pga att jag hostade en massa inatt för allt pollen som finns överallt i sovrummet och kommer från tallarna utanför fönstret. Men jag tog en liten tupplur på soffan innan middagen vilket gjorde mig pigg igen. Så nu tvätten är vikt och inlagd i skåp och lådor, lägenheten är städad, badrummet är skurat och jag har packat det som ska med till landet. 

Det har varit väldigt varmt ett par dagar men nu är det riktigt kallt och blåsigt. 
Igår när jag var ute mitt på dagen så var det 25 grader när jag cyklade hem vid fyratiden hade temperaturen sjunkit till tio grader. 
Jag hoppas det växlar tillbaka nästa vecka för jag önskar att det blir en varm och solig student dag för Pär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0