En bra dag

Jag har varit ganska trött och känt mig lite sliten den här veckan tänkt att jag kanske håller på att bli sjuk. Men jag fick ny energi av yogapasset i går kväll och idag har det varor en bra dag på jobbet. Jag har haft medarbetarsamtal med min chef där jag fick mycket credit för det jag gör på jobbet plus löneförhöjning vilket kändes riktigt bra.  Nu har jag just kommit hem från körövningen där jag har verkligen har fått sjunga ut. Det är så härligt när över 
Hundra personer sjunger och när man får alla stämmor att synka då låter det fantastiskt. Det ger mig också positiv energi. Nu ska jag ta en kopp te och en göra en smörgås av mitt goda bröd som jag bakade i måndags och sen är det dags att sova. Uffe har redan lagt sig men har går upp vid fem på morgonen. Jag får iallafall sova till kvart i sex. 


En fin höstbild jag tog förra veckan men i morgon börjar vintern enligt mammas rapport från väderleks tjänsten. Vi får väl se jag är glad om det väntar lite med snö, is och halka eftersom jag gärna cyklar så länge som möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0