Onsdag den 19 november



Idag sken solen. Så härligt, jag blev så glad. Man märker verkligen hur beroende man är av ljuset. Själv blir jag väldigt trött under den här mörka perioden. Ikväll valde jag faktiskt att inte gå på kören fast det är veckan höjdpunkt men det är inte så roligt att stå där och gäspa och inte orka fokusera på det som ska övas. Så jag är hemma och tar det lugnt och lägger mig tidigt i stället. Jag passade också på att baka mitt matbröd under tiden som jag fixade middagen som blev en god höstgryta med recept från Linas matkasse. 

I måndags var jag på bibblan och lånade en fin trädgårdsbok av Jujja Wieslander hon som har skrivit barnböckerna om mamma mu och kråkan. Det är ingen vanlig trädgårdsbok med massor bilder på blommor. Mer en finstämd berättelse om hennes trädgård och familj. 


Den här arbetsveckan har trillat på fort... Bara två dagar kvar att jobba. På fredag kväll är vi bjudna på middag hos Kia och Kjelle. Lördagsmiddagen får vi äta i Uppsala men söndagen äter vi nog hemma efter att vi har varit på Emils födelsedagskalas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0