Fredageftermiddag

I dag har jag varit på tuttklämning, det är tur att detgår så fort för det är verkligen inte skönt. Efteråt cyklade jag runt lite på söder och tittade in en massa roliga småbutiker som finns där. Jag handlade dinkel mjöl och nötter och russin på Saltåkvarns butik så ikväll har jag bakat bröd. Det var en skön och avkopplande eftermiddag precis vad som behövdes efter en tuff arbetsvecka. I morgon jag vara med på linje 17 manifestation på Nytorps gärde och sjunga med teaterkören. 
Uffe har varit ledig idag och målat färdigt i Maries lägenhet och sen var han i väg och köpte en ny jättefin grön cykel. Äntligen!! Det är snart ett år sen hans förra cykel blev stulen utanför polisstationen i Farsta.  Nu kan han cykla till jobbet igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0