Nu grönskar det i ........

Nu är det mesta uppackat...... Skönt! Nu är det bara lite fix kvar, sy gardiner och kuddöverdrag till sovrummet. Ställa in alla böcker och prylar i bokhyllan, hänga upp tavlor och göra det lite mysigt igen. Jag har rensat ut en hel del så det är inte så fullt i skåp och lådor och det känns så bra. Nu blir det en del lämnat till scoutbasarens  loppis och jag gav en kasse med kläder till en rumänsk kvinna som satt utanför Ica. Igår var vi på en långpromenad i skogen ( 2,5 timmar). Det var så härligt att gå och tilta på alla vårblommor och se trädens lövsprickning. 




Konserten i lördags blev riktigt bra det var så fantastisk att sjunga i den gamla Skeppsholmskyrkan. Nästa konsert blir den 30 maj. 
Ikväll har jag bakat bullar som mina jobbarkompisar ska få när vi har APT möte i morgon. Så blir de kanske lite gladare, trots att jag jobbar sista dagen på torsdag. Många är bekymrade över hur det ska bli när jag slutar och det känns lite som att kliva av ett sjunkande skepp och jag kommer att sakna alla, så är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0