Fina familjen


Idag hade Uffe ingen handbollsmatcher så vi åkte till Uppsala och träffade den här fina familjen. Det är alltid så roligt att träffa vår lilla prinsessa och se vilka framsteg hon har gjor sen sist. Även denna gång plockade hon ur hela min väska och den här gången låg det ett litet gose djur där i som var till henne, och som hon kramade om. Men min plånbok med alla olika plastkort var roligare. När vi hade ätit korv med bröd och kaffe med nybakad tigerkaka så gick vi en liten promenad innan vi for tillbaks till stan igen. Väl hemma så åkte jag i väg och tvättade bilen vilket var välbehövligt man såg inte att den var röd så smutsig var den. Men nu är den fin igen så länge det nu varar i slaskvädret. 
Ikväll har jag bakat bröd till morgondagens tantpysselträff. 
Marie ringde just från Peru och allt  var bra med henne. Men jag tror att hon tycker att tiden går för fort, på tisdag ska de åka till Lima och bo på hotell i två nätter innan hon ska sätta sig på flyget för att åka hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0