Vår söta prinsessa

Såhär glad blir jag när jag får kolla på Teletubbies i mormors IPad 



Marie och jag var till Uppsala i söndags.  På vägen stannade vi och köpte semlor som vi hade till fikat. Gott och gräddigt.


I brist på annat att roa sig kan man ju alltid leka lite med sina söta små fötter. 
 


I går kväll hade Magnus och jag bestämt träff på Fotografiska för att kolla på utställningarna och äta middag. Det var hans lite försenades födelsedagspresent. Men han kom inte ensam, han hade med sig Laila från Härnösand. Hon visade sig vara en mycket trevlig tjej som jag hoppas får träffa fler gånger. Vi hade en rolig och trivsam kväll vi åt en god men ganska dyr och lite väl kall räksallad och gick sen runt och kollade på alla fantastiska bilder. Kul att göra något annat än att tvätta en måndagkväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0