Ett årskalas




Igår var vi ett snöigt och blåsigt Uppsala och firade vår lilla prinsessa Tuva. I present fick hon en spargris och ett bankkonto samt en varm fleecetröja. Moster Marie kom med en jättefin gunghäst som det tyvärr saknades skruvar till så den får hon gunga på en annan dag. 
Idag har jag Ida och varit hos mamma på em. Jag hade handlat en gardinstång och några nya gardiner på Hemtex som hade slutrea. Så mamma fick nya gardiner i kök, matrum och arbetsrummet för det facila priset av 200 kr. Det blev så fint. Sen fixade jag nya visare till Moraklockan och så passade jag på att virka en mobiltröja till hennes mobil och virka in hennes headset också. 

Nu är det vanliga arbetsveckor framöver som väntar.... Men till helgen blir det roligheter igen. Uppsalafamiljen kommer på fredag och på söndag blir det födelsedagskalas igen.



Kommentarer
Postat av: MaiBritt hansson

tack snälla Inger Mitt hem vart som nytt med dessa fina gardiner Jag är stolt över Dig min yngsta dotter och ditt kunnande och ditt tålamod med din gamla Mamma

2015-01-12 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0