Återigen

Tillbaka på hemmaplan igen, jag har blivit så otroligt varmt välkommen tillbaka. Det känns helt fantastisk faktiskt!  Mycket är som förut men det är också många förändringar och förbättringar. Jag kommer att vara ansvarig för bakoteket och jobba där tre dagar i veckan och de övriga på Byälvsgården. Roligt att få träffa alla gamla och nya jobbarkompisar men jag saknar några gamla som har slutat. 
Ikväll har jag äntligen kommit iväg på yogan. Det var skönt att få sträcka och tänja på mina stela och spända leder och muskler. På vägen hem med T banan stötte jag ihop med min tidigare chef Ulla och en kollega från Skarpnäck det var kul och oväntat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0