Aj oj

Idag har jag varit hos tandläkaren, jag har haft tandvärk sen förra veckan i en tand som var lite provisoriskt lagad så jag var rätt säker på att tanden skulle behövas dras ut. Jo mycket riktigt det var det tandläkaren sa så han gav bedövning och och jag förberedde mig på att höra knaket när tanden drogs ut men det klickade till och tandläkaren sa - oj! Då hade tanden bakom går sönder halva tanden hade gått av. Så tandläkaren lagade den istället för att dra ut den andra och sa sen att jag fick gå hem och känna efter om tandvärken gick över annars fick jag komma tillbaka och dra ut dn en annan dag. Veckorna går så fort, halva september har gått redan. I söndags när vi var och hälsade på i Uppsala så gick vi till parken med Tuva. Det var så varm och behagligt väder och vi satt länge på en gräskulle där i parken och tittade på Tuva när hon sprang upp och ner med sin nya rosa väska som jag hade sytt i helgen. 


På lördag ska jag åka till landet med bästa vännen Annette, vi har ju det som tradition att åka till landet en helg på hösten. Uffe dömer handboll i helgen. Ja och sen det inte så många helger kvar innan vi vi bommar igen för vintern, den  sista helgen i oktober. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0