31 januari

Lördagen den 5 mars och så på kvinnodagen den 8 mars har vi konsert med teater kören så nu är det full fart att lära in nya sångtexter och.    Igår hade vi en hel dag med kören det var väldigt roligt men jag var riktigt trött i huvudet och inatt drömde jag till och med om sångerna. 
I morse tog jag tåget till Uppsala och jag har haft en jättefin dag. Det är en sådan enorm lycka att få träffa Tuva, att få vara med och leka, att få läsa böcker för henne och få se och höra allt nytt hon lär sig hela tiden. När Tuva vilade middag så pysslade  Sanna, Claes och jag ihop lite saker till bröllopet. Placeringskort, servettringar och korthållare och fikade, pratade och hade det jättemysigt. 


Väl hemma igen kom Marie på middag och sen intervjuade hon mig för en uppsats hon ska skriva. Och så fick jag se bilder på en lägenhet de hade varit och tittat på idag. Men de kommer nog att titta på många innan de bestämmer sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0