Fredagkväll

Det är vinter nu kallt och snö, riktigt fint. I tisdags lyckades jag tappa min mössa på Konsum och det finns inte....någonstans, jag har varit där och frågat flera gånger.så det var väl någon annan som tyckte att den behövde den kanhända. Nåväl  det är för kallt att gå utan mössa nu, så ikväll efter jobbet när jag hade dammsugit och torkat alla golv i vår lägenhet så tog jag fram ett fleecetyg som jag har haft väldigt länge och klippte till och sydde en mössa och ett par vantar. Så nu fryserjag inte. 

Nu är jul och nyårshelgerna över och vardagen tar vid igen och jag tycker forfarande att fredagskvällar är bäst. Så skönt att komma hem efter jobbet och Uffe står i köket och lagar mat ikväll bjöd han på röding, potatis och  svampstuvning. Så himla gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0