Homestyling

I morgon kommer mäklaren och tar bilder på Maries lägenhet och sedan läggs den ut för försäljning, visning blir om två veckor. Idag har vi fixat och stylat lägenheten. En tur till rean på Mio resulterade i massa kuddar, plädar och ljusstakar. Jag tog med lite grejor hemifrån också överkast och skålar. Så nu får vi hoppas att det blir fina bilder och att det kommer många visningen. 


Gårdagen tillbringade jag på akuten på Karolinska med syrran vars näsblödningen inte stoppade så hon fick bränna blodkärlen. 


Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och nybakade fröknäcke och titta på Hälsoresan på tv. Ta det lite lugnt innan det är dag att sova för att vara pigg inför en ny arbetsvecka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0