6 mars

Det finns fredagar och så finns det fredagar, den här fredagen var det fantastiskt skönt att få gå hem från jobbet och sjunka ner i soffhörnan med en nyinköpt bok och ett glas rödvin som Pär hade varit snäll och handlat på vägen hem från jobbet. 

Lördagsförmiddagen pluggade jag sångtexter inför kören framträdande på em. Klockan ett började genrepet och när jag stod där så tänkte jag på vad jag var, samma tid lördagen innan. Då var jag i Uppsala stadshus och såg min dotter gifta sig. Fint att tänka på. 
 Genrepet gick inget vidare och jag tänkte att det här blir inte bra. Men men till konserten så skärpte alla till sig så det blev kanonbra.  Vi ska ha en konsert till på internationella kvinnodagen nu på tisdagkväll i Eric Eriksson hallen på Skeppsholmen. 


Söndagen har varit en lugn och avslappnad dag. Vi tog en prommis med Ida på fm och sedan åkte jag till Farsta för att köpa en ny kudde, den gamla funkade inte ihop med den nyamadrassen. Efter att ha valt ut en kudde som jag hoppas funkar så  gick jag och köpte två bakelser och åkte hem till mamma och fikade.  


Hemma igen så fixade jag till vår sovrumslampa så nu är det väl matchat i sovrummet men det ser i alla fall bättre ut nu än innan.  
Nu tror jag att jag snart ska ta och inviga min nya kudde för nu börjar jag bli lite sömmig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0