Påsklunch hos mamma

Idag firade jag påsken hemma hos mamma med en god lunch och ett fint dukat påskbord och så hjälpte jag henne att ställa om klockorna till sommartid. 
Igår var vi hela familjen ( ja nästan Gabriel var hos Alma) hemma hos svärmor och firade hennes och Uffes födelsedag. 

Ja nu är påskhelgen över och i morgon är det dags att gå till jobbet igen men om fyra dagar är det helg igen och då åker vi till landet. Jag hoppas att det blir lite varmare till dess. Jag ska köpa mig en elektrisk värmefilt att lägga i sängen på landet så att Uffe slipper höra mig klaga på att det är så kallt att lägga sig. Jag avskyr att lägga mig i en kall säng men som sagt nu ska det bli ändring på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0