En helg med bästa vännen

Annette och jag håller på vår tradition att åka till landet en helg på hösten. För att gå i skogen och plocka svamp och bär, äta gott och bara ha det mysigt och umgås.
På vägen stannade vi för en blixtvisit i Uppsala bara för att säga hej, en stund innan de skulle gå för att äta middag hos kusinerna. Sanna hade skickat efter kläder från ellos och råkat beställa en tröja för mycket och det var ju bra för den passade mig perfekt.

När jag kom in i min lilla sybod igår så blev jag lite förvånad av att se en krasseblomma som slingrade sig på väggen. Den hade pressat sig igenom vägg plankorna från utsidan och fortsatte att växa inomhus. Vilken växtkraft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0