Eldfängd fest

Förra fredagen hade vi avskedsfest för jobbarkompisarna som har slutat. Det var himla kul och blev väldigt lyckat. Alla hade tagit med sig något att äta och dricka, det blev mycket gott att dela på. De blev väldigt glada över sina smycken som Solbritt och jag hade varit och handlat i en fantastisk fin butik i gamla stan Silverboden. Min kollega visade sin talang

På lördagen städade jag och fixade hemma, pysslade med mina blommor och bytte gardiner. Skönt att få och skrota runt lite hemma en hel dag. På kvällen kom våra vänner Kia och Kjelle på middag. Jag hade lagat kyckling och ugnsstekta grönsaker. Gott! I söndags tränade jag en stund på gymet och sen var jag upp till mamma en sväng.

Måndagkväll brukar jag ha tvättstugan men inte den här kvällen. Efter att ha lagat middag så tog bilen till Ikea och köpte en ny matta till vardagsrummet. En grön. Vi har varit utan ett tag, sen Ida uträttade sina behov på den en natt för några veckor sen. Vardagsrummet känns så vårfint nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0