Söndag

Är det kärlek säg.... När jag spolar ur vaxproppar ur Uffes öron, fast jag tycker att det är jätteäckligt och han beställer hörapparat batterier till mig på nätet utan att jag har bett honom. Det var vad vi gjorde på fm eftermiddagen tillbringade vi i Tungelsta hos Lena och Jojje. Vi tittade på deras fina kök som de hade byggt om. Jättesnyggt! Efter kaffe och kaka så drog vi ut i skogen på promenad. Härligt! Sen bytte vi födelsedags blommor med varandra Lena fyllde ju i måndags.
Det har varit en mysig helg och Uffe och jag har umgåtts hela helgen. Ingen handboll denna helg. Även Pär har varit ledig hans första lediga lördag och söndag sen i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0