Sommar auktion

Det börjar bli en tradition att vi går på auktion Sanna, Tuva och jag i år följde faktiskt Uffe med också. Claes och Ida var hemma och hade det vilsamt i hammocken. 

I år kunde behövde vi inte regn ställ och fleece tröjor. Det blev en solig men lite blåsig dag. 

Som vanligt så gjorde vi fina fynd. Sanna ropade in en docksäng och fina mjölkkannor och jag ropade in glasburkar och en konserveringsapparat utan lock som jag ska plantera blommor i men det bästa var en symaskin. 😀

Det blev en härlig dag och på kvällen grillade vi lax med färskpotatis till. Gott!!

Tuva lekte i sandlådan och lekstugan och så hjälpte hon mig att plocka kottar och vattna i växthuset. 
Det är så roligt när de är här 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0