Veckan som var...

Jag har haft lite problem med spänningar i nacken och axeln efter en händelse med en brukar på jobbet och så säkert lite stress efter allt som har hänt de senaste månader. Som har satt sig i nacken. Det har gjort att jag har fått värk i nacke och huvudet. Men i måndags fick jag en behandling hos Marita och nu känns det mycket bättre. Hon är helt fantastisk vilken gåva hon har. 

På tisdagen var det andra gången jag var med på den nya kören som jag har börjat på. Det är inte alls som teater kören men det är mycket sångglädje och så är det roligt att få sjunga igen. 
Onsdagen var det Björn Skifs och jag är forfarande glad efter den showen. 
Torsdag var jag hemma lagade mat och vilade jag var lite trött faktiskt. 
Fredag åkte jag till sickla efter jobbet och hämtade en bok jag hade reserverat och så shoppade jag ett par nya byxor och ett par boots innan jag for hem till fredagsmiddagen och soffmys med den spännande boken. 
På Lördagen så städade jag, fixade med blommor, tog en långpromenad med Ida sen klippte jag hennes klor och badade henne så nu är hon vårfin. Till kvällens middag torskrygg med rostad potatis och pesto hade jag bjudit hem Helena och hennes hund Winga. 
I dag började jag dagen med att träna på Friskis och Svettis i Tyresö tillsammans med Marie. Sen åkte jag jag till Uppsala där jag hade en mysig eftermiddag tillsammans med Sanna, Tuva och Claes 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0