Äntligen ☀️

Så härligt att kunna sitta på balkongen igen och njuta av solen. Äntligen blev det sol och värme efter en låång seg vinter. Jag njöt verkligen och så läste jag och planerade för vad jag ska plantera i mina pallkragar på landet. 
(null)
Igår var jag till Mamma, hon är fortfarande hostig men nu verkar hon vara på bättringsvägen. Syrran och Janne kom också så fikade med lite gott kaffebröd som Janne hade köpt.
Idag har vi hälsat på Inga-Britt. Hon blev glad när vi kom. Vi drack kaffe och åt kakor som jag hade bakat på morgonen sedan tog vi en promenad med Ida. 
På kvällen åkte jag och hälsade på Marie i Nynäshamn, vi åt pizza på restaurang " Mätt och belåten"
Det var kul att ses och mysigt att sitta där och prata. Sen tog vi en tur på Ringvägen och tittade på havet, fast det var väldigt dimmigt så man såg inte så värst långt men det var vackert ändå. 
(null)

(null)

Det har varit en fin och avkopplande helg och så skönt att det äntligen är på väg att bli vår. Nästa helg hopas jag att vi kommer iväg till landet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0