Nålar i ryggen

Tänk att ett litet bus kan ställa till det så, en kram som blev lite för tung ca 90 kg.  nu har jag haft ont i ryggen i en månad och varit till läkare flera ggr och försökt få hjälp. Sist var i måndags när Pär körde mig till närakuter i Nacka för att jag skulle få något smärtstillande som hjälpte. 
Idag träffade jag Jonas en fantastisk fysioterapeut som sjukgymnaster heter numera. Som tålmodigt lyssnade på hela historien och sen undersökte mig jättenoga. Han tror att det onda kan bero på en kotkompression, på fredag ska jag träffa företagsläkaren och då hoppas jag att de skickar en remisss på röntgen. Hur som helst Jonas satte sex nålar i ryggen och två på fötterna som han snurrade på lite då och då. Det gjorde ont ont ska jag säga. Men det verkar hjälpa jag har inte lika ont i ryggen ikväll.😀 de senaste dagarna har jag tom varit hemma från jobbet då jag har haft så ont och inte kunnat sova så bra på nätterna heller. Men jag blev lite yr och snurrig efter behandlingen men det var tydligen ett gott tecken då det visade att akupunktur behandlingen hade effekt på mig. Efteråt satte jag mig på ett trottoarcafé i solen på Birger Jarlsgatan med en kaffelatte och tittade på folk och vilade mig lite innan jag vimsade vidare på stan, en märklig känsla jag kände mig nästan lite drogad. Tur att jag inte skulle köra bil. 😜
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0