Nostalgitripp

(null)

(null)

(null)

(null)

 I morse vaknade Marie och kände sig lite bättre efter några tuffa dagar då hon mest har sovit. Så hon bokade en tid i Årsta för att fixa naglarna och jag körde henne dit. Medans jag väntade den timmen det tog så tog jag en promenad från Årsta torg ner till sandfjärdsgatan där jag bodde mina första 13 år. Oj oj så mycket minnen och så litet allting kändes. Från Valla torg till Årsta torg var det en lång brant backe tyckte jag som barn men inte nu ett litet uppförslut bara. Och pulka backen som var så brant hittade jag inte ens. 

(null)

(null)

(null)

När hon var klar åkte vi till Sickla och där köpte hon en fin handväska. Efter lite fika var vi sen redo för att shoppa lite nya kläder till Marie. 
Väl hemma i bagis blev det lite mannekäng uppvisning. 
En rolig eftermiddag och så välbehövlig för Marie. 
 Imorgon bitti ska vi upp tidigt för att vara på HS klockan 8 och på tisdag börjar behandlingarna på KS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0