Varmt 😅

Idag hĂ„ller jag mig  i skuggan, dricker nĂ„got kallt och lĂ€skande đŸčför det Ă€r vĂ€ldigt varmt, och jag tĂ€nker att om nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ stretar man fram i isvindar och blötsnö. Brr ❄
Men men det Ă€r dĂ„ det. 
Ida och jag tog en tur till blĂ„bĂ€rsskogen, det finns inte sĂ„ mycket det Ă€r mĂ„nga bĂ€r som har torkat bort. SĂ„ man fĂ„r passa pĂ„ och plocka de som finns. 
(null)
Jag tog en cykeltur till kyrkspĂ€ngerna och plockade lite kamomill, vĂ€dd, renfana, blĂ„klockor,  olika grĂ€s och gjorde ett vĂ€gkants arrangemang i den gamla mjölkkannan. Lite hobbyflorist. 
(null)

(null)

Jag lade mig sen en stund i hĂ€ngmattan och tittade pĂ„ himlen och sĂ„ blev det en liten tupplur đŸ’€ har man semester sĂ„ har man. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0