Äntligen!

Idag kom vi äntligen iväg till Uppsala 😀 Marie kom och hämtade mig på fm och så åkte vi iväg. Ett kort stop på Ikea för att handla lite saker till svärmor och nya jeans på Lindex till Marie. Men till sist var vi framme 😍. Så roligt att få träffas igen. Vi lekte och lekte och jag fick öppna mina födelsedagspresenter. Ett fint armband och en tavla från Tuva som hon hade gjort och två tallrikar till servisen jag blev så jätteglad. Sen gick vi ut och Tuva visade att hon hade lärt sig att åka skidor. Sen gjorde vi fina snölyktor och busade i snön. 
(null)

(null)

Sen blev det en promenad bort till den nya lägenheten, om 16 dagar flyttar de in. 
(null)
En rolig och mysig eftermiddag hade vi innan det blev dags att köra hem igen. 
Väl hemma sydde jag färdigt Idas nya kläder. Hon blev inte så väldigt glad men den är i allafall bättre än den förra röda fleece dräkten i den  såg hon ut som en liten julklapp. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0