56 år

Jaha då har jag fyllt år igen.... det börjar bli ganska många år nu 😉
En fika med mamma på födelsedagen med lite hembakade kakor. På lördagen bakade jag några sorter till och gjorde en tårta med jordgubbarna vi plockade i somras. Att bjuda alla mina kära på. Lite trångt blev det allt men så roligt att se alla samlade ändå. 
Anita och Jan kom först sen kom Sanna, Claes, Tuva och Marie därefter kom Magnus, Ida och Emil och till sist kom barnens yngsta kusiner Jonny, Jimmi och hans dotter Minou. Så fikade vi och jag gjorde som man brukar när man fyller år, öppnade paket🎁 Så roligt och jag fick det jag önskade mig 😍

(null)

(null)
Rosen var från Anita och Jan

(null)

(null)

(null)

(null)

Sanna, Claes och Tuva stannade på middag och jag gjorde pizza. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0