Ny soffa

Det blev inget biobesök ikväll de jag skulle gå med hade förhinder utom en och vi konstaterade att det blev lite sent att gå på bio en måndagkväll klockan 20.30 för det var den enda tiden den filmen gick nej inte riktigt den visades klockan 12.30 också och ta ledig för att gå på bio var just inget alternativ. Efter middagsbestyr och hundpromenas så intog jag soffläge för att läsa ut en bok, men när den var slut så började jag fundera på att det är dags att investera i en ny soffa. så jag började kolla på vad det finns för soffor och kom fram till att vi kan nog ha våran soffa ett tag till....  men en fåtölj kanske. Hur som helst det var skönt att vara hemma och ta det lugnt.

EKTORP Fåtölj, Byvik flerfärgad Bredd: 105 cm Djup: 90 cm Höjd: 88 cm Sitsbredd: 57 cm Sitsdjup: 50 cm Sitshöjd: 45 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0