Juldagen

Oj oj jag ser att det var länge sedan jag uppdaterade...inte för att det inte har funnits något att skriva mest för att jag inte har känt mig hågad att skriva.

 För att Ludvig och Maries sjuåriga förhållande tog slut på Maries födelsedag. Det kom väldigt oväntat och chockartat för Marie. Det är svårt att se sitt barn vara så förtvivlat ledsen man känner sig så maktlös och önskar att hon var fem år igen när det räckte med att blåsa och sätta på ett plåster. 
Men det finns utvägar och lösningar även när det ser som mörkast ut. Marie får mycket stöd av sina vänner och familj och Magnus erbjöd henne att bo hos honom i Hemfosa så nu bor hon där. 

Pärs artonårsdag blev inte heller som vi hade tänkt men det får vi ta igen en annan gång, han tar ju studentern i vår så vi får se till att ha en fest då. 

Idag ska vi träffas allihop hemma hos Sanna och Claes och äta lite jullunch och dela ut julklappar. 
Julafton firade vi i Hemfosa med mamma, syrran och Jan det blev en fin och mysig julafton. Tyvärr bjöd inte vädret på någon julstämning precis, grått och regnigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0