Idag tog jag bilen till jobbet

Äntligen!!! Igår tog jag bussen till bilia i Nacka för att hämta min nya fina röda bil. Efter en grundlig genomgång av bilens alla reglage, knappar och finesser av den 

 ycket trevliga bilförsäljaren så var det äntligen dags att sätta sig i bilen och köra hem bilen. Det var en härlig känsla att åka iväg med en alldeles ny bil och samtidigt lite nervöst. I morse var valet inte så svårt att ta bilen eller T-banan och jag var nästan lite besviken över att jag har så kort resväg jag hade gärna kört en stund till bara för att det är så roligt. Efter jobbet åkte jag till djuraffären för att köpa en ny hundbur till Ida så att hon också kan få komma ut och åka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0