Fina minnes bilder

Dagens planerade middagsbjudning blev tyvärr inte av pga av att en av gästerna hade ramlat och brutit sin handled, oturligt nog. 
Så jag tillbringade eftermiddagen hemma hos min mamma, vi hjälptes åt att byta gardiner och fixa lite med datorn. Sen började vi titta på lite gamla bilder ur mammas alla fotoalbum och då hittade jag det här fina bilderna som är tagna för 51 år sedan. 


Syrran, pappa och jag. 

Min dopdag




Idag har det verkligen varit vårvindar friska och när vi gick dagen långpromenad med Ida som inte alls var speciellt behaglig så såg vi massor med nedblåsta träd. Med Ida gillar när det blåser för då flyger det omkring löv och grenar som hon jagar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0