Flytt och val

Nu är lilltösen flyttad till sin lilla fina lägenhet i Trångsund. Hon fick bra hjälp av Pär och Gabriel. Tyvärr blev hon sjuk med feber och förkylning men hon är glad även om hon inte orkar packa upp sina saker just nu. Jag hade med mig hennes kakburk som jag hade fyllt med ballerinakakor samt en burk med bröd, salt, pengar och ett hjärta för att det aldrig ska saknas i hennes hem. 
En tradition i vår familj. 

Idag har jag varit och lekt med prinsessan Tuva, jag hade med mig en liten påse med leksaker till henne och hostmedicin till Sanna.
Efter en god lunch så gick vi en promenad till vallokalen där Tuva och jag väntade i solskenet medans hennes föräldrar gick in och röstade. 



Väl hemma igen hämtade jag Pär (Uffe röstade på fm.) och så tog vi bilen till Bagis för att rösta i folkets hus. Nu sitter jag här och följer valvakan och hoppas att det blir en positiv förändring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0