30 augusti

Jag sitter i soffan och bläddrar bland sommarens alla bilder  och tänker på vilken fin sommar jag har haft. Om någon skulle fråga vad som är viktigast, så blev svaret min familj och i sommar har jag verkligen fått möjlighet att träffas och umgås med alla.  Men visst hammock olyckan hade jag gärna hoppat över men den gav ändå ett perspektiv på livet. I fredags när vi kom till landet så låg de nya krokarna från tillverkaren i brevlådan så nu är den upphängd. Men jag måste erkänna att det var med en viss bävan jag satte mig i hammocken igen. Men i morse satt jag där som vanligt och åt min frukost. I helgen har vi haft våra grannar från Bagis på besök det var roligt. Vi gick på långpromenad i skogen sen grillade vi och så spelade vi kort halva natten. Idag visade vi Ingbo källoroch Dalälven som vi alltid gör med folk som aldrig har varit och hälsat på oss. Det hör liksom till. 
Efter att ha plockat ihop våra grejor så åkte vi till Uppsala och hängde lite med prinsessan och hennes mor och far en stund innan vi åkte hem och fastnade i trafiken istället för en timme hem så tog det två  men det är ju inte mycket att göra åt, bara att gilla läget som  Uffe sa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0