Sista semesterdagen



Igår packade vi bilen med fyra kassar tvätt och lite blommor och for hem till stan igen efter fem veckors semester. Det kändes väl sådär  att komma hem till lägenheten igen. Jag känner mig alltid så instängd efter att ha varit på landet ett tag. Jag saknar det enkla med att öppna dörren och gå ut i trädgården. Men idag har jag fixat till balkongen, jag har lagt ut plattorna som jag fick av Sanna och Claes. Det blev så fint och skönt att gå på istället för betonggolvet. Jag ska köpa lite blommor också så kan jag sitta där på kvällarna efter jobbet. 

Jag har letat efter en matta till vardagsrummet ett tag... Men efter en snabbtitt på rean hos Mio så fick denna följa med hem för 250 kr.  I favoritfärger turkos. 




Det har varit en skön dag, jag har handlat nya kläder på rean det är roligt att ha något nytt när man börjar jobba igen. Självklart så har jag varit hos mamma och idag överraskade jag henne med kantareller som jag plockade igår innan vi åkte hem. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0