Bilrekond

Igår kom Marie med fullastad bil, Magnus gamla gungställning, mitt nya brickbord, de blommor från balkongen som inte jag fick plats med och sin lillebror. Vi möttes först hemma hos Sanna och Claes där vi åt lunch och jag hämtade Uffe som hade cyklat dit på fyra timmar från stan. Nu har han också börjat sin semester. 
I dag har Marie och jag haft storstädning i våra bilar nu är de rena och dammfria. Sen åt vi nybakakad rabarber paj innan Marie for tillbaka till stan för att gå på gröna Lund med Gabriel och Alma. 

På kvällspromenaden med Ida så upptäckte jag att blåbären har börjat mogna. Så i morgon får jag nyplockade blåbär till min havregrynsgröt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0