Utrensning och återvinning

Förra helgen var vi i Dalhalla med Kattis och Peter på en fantastisk konsert med P Floyd. Vi hade det så kul och så åkte vi så skönt i deras bil en Porsche Cayenne.

Så efter den här arbetsveckan längtade jag till landet och såg fram emot att få umgås med Marie och Gabriel som skulle komma dit. Men så blev det inte.... En magsjuka satte stopp för det så denna helg har jag tillbringat på toa och i sängen tyvärr. Idag har jag känt mig bättre men behövde vila men jag var trött på att titta på film och OS så jag rev ett gammalt trasigt lakan i remsor och virkade en badrumsmatta.

Min snälla Uffe åkte fram och tillbaka till landet på lördagen för att vattna blommor och plocka tomater. Han kom hem med alla de här.

Men nästa helg..... Då är vi bjudna på kalas i Uppsala då ska vi fira Claes som fyller år på lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0