Jul igen


Ja någon vidare julstämning hade jag verkligen inte. Först på söndagen så började jag fixa lite, några tomtar här och där och så julblommor förstås. Men ingen gran i år vi tyckte det var onödigt då vi inte skulle fira hemma. 
(null)

(null)
På Julafton åkte vi Pär, Uffe och jag till svärmor och önskade henne god jul med lite fika och goda kakor. Sedan åkte vi till hemfosa och åt ett fint julbord och hade det mysigt hos Anita och Jan. 
(null)

Juldagen 
I Uppsala med gran,  julklappar och julklappsspelet. Mysigt och roligt. 
(null)
Sanna dukade så julfint 🎅🏻
(null) 
Ida får också julklappar. 
(null)
Hugo gillade julpapprena bäst!

(null)
Nu ska det slås tärning, julklappsspelet 😂
(null)     
Det kändes tomt, och saknaden är stor. Så trots att den riktiga julglädjen inte fanns hos mig, så fick jag vara tillsammans med alla i  min underbara familj❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0