Julen 2020

Så blev det julafton och vi packade in oss alla i bilen, trångt och proppfullt med alla julklappar och julmat men iväg kom vi till Uppsala. Först när vi kom in i hallen som var så julfixad och fin då kände jag, så härligt det blev verkligen av vi kan fira jul tillsammans. För det var verkligen inte självklart. 

(null)

(null)
 Det var så roligt att sätta sig vid det vackert dukade julbordet och äta all god julmat tillsammans med min älskade familj. Efter att vi hade ätit oss proppmätta så var det dags för Kalle och hans vänner. 
(null)
 Äntligen var det dags för  julklapparna. Tuva och Hugo hjälptes åt att dela ut klapparna. Hugo jobbade hårt med att ta reda på julpapper och lägga dem i återvinnings lådan. 
(null)

(null)

Jag kände mig så glad och tacksam över vår fina julafton väl medveten om att alltför många som inte har kunnat fira sin jul som de brukar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0