Konst eller

Söndagkväll..  idag mötte jag Cecilia och så gick vi och beskådade alla konstverken på Liljevalchs fast några var mest konstiga. 
(null)
En söndertäljd skolbänk
(null)
Vacker!
(null)

(null)
Tovad dam. 
(null)
Garntavla
(null)

(null)
Återbruk av prydnadssaker
(null)

(null)
Pyrografi
(null)
Den här var en bit vitmålad wellpapp med några träbitar och snören på. Konst?
Det är alltid lika kul att träffa Cecilia och vi pratat på hela  tiden om det senaste som har hänt men mest om  barn och barnbarn. 
Igår var jag till Farsta och hjälpte syrran att prova byxor.  En härlig solig långpromenad i skogen med Ida och Uffe blev det också. Men mest har jag läst faktiskt, så glad att jag har fått tillbaka läslusten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0