Oroliga tider

Nu har jag varit hemma i en vecka.. vaknade på måndagmorgonen med hosta och lite ont i halsen. Något som normalt aldrig skulle skulle ha fått mig att stanna hemma från jobbet. Men inget är normalt nu. Det är klara och  tydliga direktiv känner du dig det minsta hängig så stanna hemma. Så Uffe gick iväg på truckkörkortskurs och jag blev hemma. Kändes konstigt. Måndag och tisdagen tog jag det rätt lugnt vilade, läste böcker och kollade på Netflix. Men jag får ont i kroppen av att hänga i soffan för mycket, så jtesten av veckan har jag har städat, putsat fönster och gått långpromenader med Ida och Uffe bakat och sytt. Pusslat och tittat efter vårtecken.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag försöker att inte oroa mig för coronaviruset , i början tog jag in alla nyheter och larmrapporter men nu håller jag mig bara uppdaterad. Det blir för mycket katastroftankar annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0