Sköna maj

Maj började med en hel del regn men även sol och stundom blev det nästan varmt. Vi firade syrran utomhus med gott kaffe och en underbar drömtårta som Jan bakat medans regn dropparna blev alltfler. Lite surrealistisk och faktisk ganska roligt. 
Kolla den lilla filmen 😂
regnfika
En del hemmafix på lördagen, vek tvätt, städade och så sydde jag en väldigt blommig klänning och ett par tights. 
(null)

Till sist målade jag den gamla spegelramen som jag hittade i mammas garderob och limmade på smala rundstavar. En smycketavla! 😊
(null)

Idag blev det en solig långpromenad till Ekudden med Marita. På eftermiddagen hällregnade det så då gjorde jag mina pelargoner glada och planterade om dem i ny jord. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0