Första advent

(null)
 Jag har pyntat och fixat lite inför advent, men jag har känt mig lite låg hela helgen och den förväntan och lust att göra fint har inte infunnit sig riktigt. Idag möttes syrran och jag på kyrkogården för att tända ljus 🕯 I morgon har det gått ett år sen mamma somnade in. Saknaden är stor.
Det känns lite extra jobbigt eftersom man inte kan träffas och umgås som vanligt pga ökad smittspridning och oron för att någon kan bli sjuk.  
Tur ändå med tekniska innovationer som videosamtal, sms, roliga bilder och filmer som vi delar med varandra. Ikväll har jag  pratat med min rara svärmor som alltid blir lika glad när jag ringer, och jag blir lika glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0