Glad pĂ„sk 🐣

Trots allt sĂ„ blev det en hĂ€rligt pĂ„skhelg tack vare flickorna och mĂ„garna. Alex och Marie hĂ€mtade Uffe, Ida och mig pĂ„ pĂ„skaftons morgon ock sĂ„ Ă„kte vi till landet 😀 nĂ€r vi kom  fram sĂ„ satte vi fart och stĂ€dade och gjorde i ordning hus och lillstugan. Sen kom Sanna och Claes och barnen med en ny kökskran de hade köpt dĂ„ vi upptĂ€ckte att den gamla hade frusit sönder. 
Sen var det dags för pĂ„skĂ€ggsjakt.PremiĂ€r för  Hugo att leta Ă€gg pĂ„ landet , jag tror att han tyckte att det var lite konstigt. 

(null)

Marie bjöd pĂ„ en ljuvlig god och vacker pĂ„sktĂ„rta. Solen vĂ€rmde och vi kunde sitta ute och fika. Underbart! 
(null)

Efter fikat blev det full aktivitet. Claes tog sig an det gamla torra syrentrĂ€det och fortsatte sedan med att kratta fjolĂ„ret alla löv tillsammans med Alex och Sanna. Uffe och barnen samlade i hop dem. Marie planerade för en ny eldplats och fotograferade oss alla flitigt med sin nyinköpta systemkamera. Det blev sĂ„ fint och sĂ„ fantastisk att fĂ„ hjĂ€lp med allting. 
Det blev massor gjort pĂ„ en dag som brukar ta flera veckor för Uffe och mig. 
Jag Ă€r sĂ„ himla glad och tacksam över att fĂ„ vara tillsammans med min familj sĂ€rskilt efter krocken dĂ„ man blir pĂ„mind om vad snabbt saker kan förĂ€ndras. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt hon ser ut att ha det pĂ„ grĂ€smattanđŸ€ 

Svar: Ja Ida Ă€lskar verkligen att vara pĂ„ landetđŸ„°
inger Gustafsson

2021-04-10 @ 20:36:22
Postat av: Anonym

Vad skönt hon ser ut att ha det pĂ„ grĂ€smattanđŸ€ 

2021-04-10 @ 20:36:39

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0