Här står det en massa fula ord 🤬😡👿⚡️

Tack och hej till lilla röda bilen. På skärtorsdagen var det en idiot som tyckte att det var viktigare att fippla med sin mobil istället för att ha koll på trafik och väjningsplikt. Han kör rakt ut i fyrvägskorsningen vid Hemköp i Skarpnäck och in i sidan på min bil. Den yttre skadan ser väl lagningsbar ut, men däcket blev också träffat med påföljden att underredet trycktes ihop. Idag fick jag besked av försäkringsbolaget att det blir för dyrt att laga så bilen skrotas  😭🤬 Åhhh jag blir så arg och ledsen och frustrerad. Bilen var precis fulltankad för vi skulle åka till landet över påsken och var precis Nybesiktigad, nyservad och en fixad del i växellådan för ett antal tusenlappar.  Men jag är hel! Allt annat är värdsligt men surt!!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0