Påskens plan kom av sig

Åh så härligt att få vara ledig i fyra dagar och åka till landet på långfredagen. Efter jobbet på skärtorsdagen så skulle jag bara fixa och packa ihop det vi skulle ha med oss och sen åka handla på Willys i Sköndal. Men så blev det inte för på vägen så blev jag påkörd av en idiot som fipplade med mobilen istället för att hålla koll på väjningsplikt och trafik. Bilen blev skadad men inte jag vilket man kan tacka någon högre makt eller för att jag såg bilen i ögonvrån och trampade till på gasen så att bilen träffades i  den bakre delen. 
(null)
Men däcket blev träffat så det kändes oklokt att köra med bilen någon längre sträcka. Jaha det var den påsken det. Ingen bil att åka till landet med och Uffe som har jobb för några veckor framåt hur ska det gå. Åh jag blev så arg och ledsen och hade god lust att ringa upp idioten och berätta hur han ställde till det för oss. Men jag hoppas verkligen att vi får en hyrbil som han får betala och att den bussige man som kom och gav mig sitt telefonnummer och sa att han kan vittna gör så att det blir en dyr historia för honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0