Snabba beslut

På väg till landet igår så bestämde vi oss för att stanna till i Uppsala och titta på utbudet av bilar där. Vi har sökt en del på nätet och kollat på olika bilmodeller och prisklasser. Vi besökte några bilfirmor men såg inget av intresse, så vi åkte vidare till Upplandsmotor och hittade den här. Vi tog en provtur och bestämde oss. Så nu har jag köpt en ny bil en pärlvit Renault Megane års modell 2020
(null)
Färdigbetald lagom tills jag går i pension. Jag kommer att sakna min lilla röda bil men den här är större och bekvämare samt har mer lastutrymme och med en blinkning till de som i bland åker med så är det betydligt mer plats i baksätet. På tisdag ska jag tömma ur röda bilen och säga hejdå för att nästföljande tisdag hämta Pärlan i Uppsala. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0