Hösten närmar sig

Det var så härligt att komma till landet på fredagkvällen förra helgen och njuta av solen och som det känns idag denna regniga lördagmorgon så var det nog den sista sommarkvällen på ett tag.  (null)
Så jag brydde mig inte om att åka till landet idag. Lite skönt att vara hemma i stan en helg också. 
Jag blev tillräckligt blöt under övernattningen med jobbet på Kärsögården, fast vi hade kul. Det är alltid roligt att göra något utöver den vanliga jobbrutinen och alla uppskattar det så mycket. 
Igår eftermiddag var syrran här och hämtade sina tights som jag har sytt under veckan och så fick jag massor av äpplen som jag ska ta hand om idag, koka mos och göra äppelkaka. 
(null)
Förra lördagen var vi på födelsedagsmiddag i Uppsala vi firade Claes och så träffades vi alla i familjen Nordqvist för första gången sen pandemin bröt ut. Det var roligt och flickorna Matilde och Malin hade ränt i höjden sen vi sågs sist. Men inga bilder tog jag denna gång bara på Claes whiskeyflaska. 😁
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0