Söndag 24 januari

En sorglig vecka men det blev en fin helg. Uffe och jag kände att vi ville samla ihop familjen så alla utom Pär kom och hängde med oss i går. Pär jobbade hela helgen tyvärr. Vi pratade om farmor och lyssnade på musik till begravningen och tittade på foton. Först fikade vi, med kladdkaka och lingonpaj. Sen var vi ute på gården och lekte och därefter gick vi in och hjälpte åt med middagen. Fisk gryta, korvgryta och créme brûlée blev det. 
(null)

Idag var det nästan lite våraning i luften, så det blev en skön långpromenad med Ida på fm. Sen har vi fixat en del hemma. Uffe har gått igenom Inga-Britts papper och jag har tvättat (vilket jag tycker är så kul med nya tvättmaskinen) fixat med lite nya blommor efter att alla julgrupper har blommat ut. Sorterat bland alla prylar i badrummet och ställt dem i rullvagnen som vi fick av Sanna och Claes. Det blev så himla bra. Hyllan jag hade köpt funkade inte alls, det såg helkonstigt ut. 
(null)

(null)

Så har jag hängt upp den söta luftballongen som Sanna, Tuva och Marie har pärlat. 
(null)

Ida har vilat idag lite trött efter gårdagen. 
(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad skönt🤠😇

2021-01-24 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0