Till landet

Lördagmorgon, på väg till landet och vi gör ett nytt försök att samla familjen för kräftskiva, Pär jobbar tyvärr men Alex mamma Maja följer med ska bli kul. Förra helgen tog vi avsked av Ida, Uffe och jag. Vi satte ner den lilla urnan i jorden och jag lade ner några kottar. Så hjälptes vi åt att lägga på stenar. En lykta med ett ljus fick brinna hela natten. Det kändes bra nu har vi gjort ett avslut. 
(null)

Jag har satt upp ett Idabildcollage med canvastavlor. Det blev jättefint. 
(null)

En tur i skogen och hittade till min stora glädje massor av gula kantareller jag hade just börjat misströsta och tänkte att jag skulle ta mig hemåt igen när jag fann dem.  (null)
Jag plockade upp ca tre kilo potatis också små fina. 
(null)
Ett besök hos mina älsklingar blev det också. 
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Värdens bästa kompis 🐶🐶😭😭

2021-09-24 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0